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brand architecture dept.


branding has different interpretations, STLH defines a brand as "a fluctuating entity that is born and spreads among all entities, starting from the ideology and philosophy of the business owner". While standing on integrity, it wavers on intimacy. Brand Architecture [BAD] Dept. is in charge of architecturally and strategically embracing with this beauty.

ブランドといっても解釈は様々であり、STLHでは”誰かの思想哲学を起点としつつもあらゆる存在の間に生まれ広がる、揺らいだ複雑系”と定義。社会や企業や人もまたブランドを構築する一主体です。integrityに立ちながらもintimacyに揺らいでいく。その様を美として、資本主義社会に立脚する形で建築的かつ戦略的に世にしつらへることを担うのが、ブランドアーキテクチャ事業部 [BAD] です。ブランド設計~ブランドの経営 [組織~事業] 実装支援までをワンストップで行なっております。

 

 
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business growth dept.

Keep Be/Do/Say in line with each other is essential for a brand to remain it. Business Growth Dept. (BGD) is responsible for embracing with the beauty [marketing/finance/customer success] and for maintaining the business product itself, in order to ensure the sustainable growth of the brand.

ブランドはBe/Do/Sayの一致が必要であり、プロダクトそのもので[Do]を体現し価値創出し続けるべきと考えております。その基礎を作るべく、ファイナンス/ストラテジー/マーケティング/カスタマーサクセス/オペレーションの5軸でしつらへることを担うのが、ビジネスグロース事業部 [BGD] です。事業開発ハンズオンや戦略コンサルティング、各種オペレーションの構築などを行なっております。

 

 
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creative studio dept.

Brands are shaky entities, invisible and hard to realize. We perceive the ideological philosophy of a brand as beauty, and use every possible means to express it. Creative Studio Dept. [CSD] is in charge of embracing with the beauty as if they were the creation of a world.

ブランドの持つ複雑性は捉えどころがありません。そこに内在する要素を美として捉えあらゆる手段を用いて表出させることで、自己確立としての表現を行う。一つの世界を創るかの様にそれを世にしつらへることを担うのが、クリエイティブスタジオ事業部 [CSD] です。VIデザイン/web制作/スチール素材などのブランドマテリアルの制作を行なっております。